Pro většinu služeb se nedá nastavit konkrétní ceník, protože každý projekt je unikátní. Částka se stanovuje na základě mnoha faktorů.
Po kontaktování obdrží klient přehled o finální ceně za vybrané služby. Konečný ceník odesílám klientovi elektronickou formou v příloze. Kalkulaci vyhotovuji zdarma. Neplatíte nic předem. Nejsem plátce DPH.
Full service on-line marketing
Jistě chápete, že ani zde nelze určit konkrétní cenu. Ta se odvíjí od představ reklamních kampaní klienta, druhu podnikání...
Ani u správy PPC kampaní nelze uvést plošně konečnou částku. Jiná bude pro drobného podnikatele a jiná pro rozsáhlý e-shop.
Finanční rozpětí: 500 Kč až 4 000 Kč
Optimalizace webu
Zdarma je základní analýza webu, díky které určím cenu. Faktory, které ovlivňují konečnou částku:
velikost webu,
stáří stránek,
konkurence klíčových slov,
chyby webu,
bohatost obsahu,
a další.
První tři měsíce, kdy se klíčová slova drou ve vyhledávačích dopředu, jsou ceny vyšší. První měsíc je nejdražší (minimálně 3 000 Kč).
Po třech měsících, kdy udržuji nebo vylepšuji pozice, hledám další vhodné katalogy pro registraci, rozšiřuji stránky, a věnuji se linkbuildingu, se měsíční taxa pohybuje mezi 1 000 a 5 000 Kč.
Linkbuilding
Téměř stejné faktory jako u SEO, jsou pro určení cen důležité také u link buildingu: